حمل بار با اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد

ارائه خدمات حمل بار و باربری با اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد

ارائه خدمات حمل بار و باربری با اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد

حمل بار با اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد

حمل بار های درون شهری و برون شهری خود را میتوانید به ما در اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد محول نمایید. ما ارائه دهنده انواع خدمات حمل بار به صورت تخصصی با چندین سال تجربه درخشان می باشیم و ارائه خدمات متمایز در این زمینه توانسته است به ما در جلب اعتماد مشتریان مان به میزان بسیار چشمگیری کمک نماید.
برای حمل بار و دریافت خدمات باربری با بیمه نامه رسمی می توانید به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل نیز با ما در اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد در تماس باشید
http://atlasbar-co.ir
+982122299940
+982122299980
+989390352229
1871

بایگانی

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

بسته بندی اثاثیه در هنگام اسباب کشی یکی از مراحلی است که وقت زیادی از افراد می گیرد و در بسیاری از اوقات باعث سردرگمی ان ها نیز می شود.با رعایت سک سری نکات ساده و اولیه می توان این مرحله را به آسانی پشت سر گذاشت.به عنوان مثال بسته بندی مایعات را می توان را به راحتی مدیریت کرد تا به صورت ایمن ایمن به مقصد جدید رساند.با یک جستجوی ساده می توانید به دستورالعمل های بسیاری برای اسباب کشی راحت و بی دردسر دست پیدا کنید که کمک فراوانی به شما خواهد کرد.در ادامه به بیان نکته های کمک کننده برای این امر می پردازیم.

 

بسته بندی مایعات در اسباب کشی

بسته بندی مایعات در هنگام اسباب کشی

با نگاهی به محیط خانه ی خود مایعاتی که می بینید شامل مواد و محلول های تمیز کننده مانند مایع ظرفشویی و دستشویی،مایعات موجود در حمام مانند شامپو ها و لوسیون ها،مایعاتی که معمولا در پارکینگ و انبار نگه داری می شوند از قبیل روغن،بنزین ،کودهای مایع و ... و یک سری محصولات آرایشی و بهداشتی هستند.در صورتی که نسبت به بسته بندی این اقلام بی توجه باشید ممکن است در هنگام حمل بار و در طول مسیر سرریز بشوند.یک سری نکات اولیه در مورد مایعات باید رعایت شود که به شرح زیر هستند:

 

شرکت باربری و حمل اثاثیه در تهران

مایعات را مصرف کنید:

در روزهای نزدیک به اسباب کشی سعی کنید از مایعاتی که می توانید برای تمیز کردن خانه و وسایل استفاده کنید بهره ببرید،تا حد امکان میزان آن ها کاهش پیدا کند و محبور به حمل مقدار زیادی از بطری و بسته های غیر ضروری که می توانید بعد با قیمت مناسبی دوباره آن ها را خریداری کنید نشوید.

خرید نکنید

بهتر است هرچه به روز جابه جایی نزدیک می شوید از خرید مایعات جلوگیری کنید تا در روز اسباب کشی مجبور به بسته بندی و حمل آن ها نشوید.

سعی کنید آن دسته از مایعاتی که نیاز ضروری ندارید را با خود نبرید و یا این که می توانید آن ها را به همسایه ، دوست و آشنا اهدا کنید.

 

بهترین خدمات بسته بندی اثاثیه در باربری اطلس بار

بسته بندی مایعات خطرناک

یک سری از مایعات و محلول ها را در خانه نگه داری می کنیم که ماهیت خطرناک دارند مانند سموم و مواد خورنده.در حمل این قبیل از مواد باید ایمنی تا حد زیادی رعایت شود تا در طول مسیر حادثه ای رخ ندهد.چند نمونه از این مایعات به شرح زیر هستند:

    آمونیاک
    بنزین
    روغن موتور
    ضدیخ
    رنگ
    کودهای شیمیایی و سایر سموم
    مواد شیمیایی و اسیدی استخر
    سفید کننده ها و ...

بهترین کار جابه جا نکردن این مواد در اسباب کشی است ولی اگر مسافت کوتاه است می توانید آن ها را در ماشین خود حمل کنید و در اسباب کشی های طولانی که از خدمات باربری و اتوبار استفاده کنید از ان ها بخواهید به صورت اصولی اقدام به بسته بندی این قبیل از مایعات بکنند.

 

کارتن اسباب کشی و حمل بار

نحوه ی بسته بندی مایعات در روز اسباب کشی

با رعایت نکات زیر می توانید احتمال ریزیش مایعات را کاهش دهید:

همانطور که گفته شد ابتدا مایعات را مرتب کنید و آن ها را براساس ارزششان دسته بندی کنید و موارد غیر ضروری را با خود حمل نکنید.مواد آرایشی که تا حد زیادی مصرف شده اند و ظرف آن ها خالی شده را کنار بگذارید و به فکر بسته بندی آن ها نباشید.

مایعات خطرناک را نیز جدا کنید تا به صورت ایمن بسته بندی شوند.

از جعبه ی پلاستیکی برای بسته بندی و حمل آن ها استفاده کنید.جعبه های مقوایی ایمنی و مقاومت لازم هنگام سر ریز شدن مایعات را ندارند.

می توانید برای حفاظت بیشتر از جعبه های پلاستیکی آن ها را در کیسه های پلاستیکی ارزان قیمت بسته بندی کنید.

درب بطری هایی که قبلا باز شده را برداشته آن را با یک تکه پلاستیک بپوشایند درب را مجدد گذاشته و آن را سفت ببندید و محض احتیاط از یک تکه نوار بسته بندی برای محکم کردن آن استفاده کنید.

در صورتی که کناره های جعبه خالی است،فضاهای خالی را با کاغذ پر کنید تا بطری ها محکم سرجای خود بمانند و در دست اندازها تکان نخورند.

 

منبع : https://sites.google.com/site/atlasbarco/bastebandi-mayeat-dar-asbabkeshi